Το περιεχόμενο του παρόντος δικτυακού τόπου αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία των  studiosmilos-skopelos και απαγορεύεται η αντιγραφή, αναπαραγωγή και δημοσίευση εκ νέου ανάρτηση χρήσης του περιεχομένου με οποιονδήποτε τρόπο και με οποιοδήποτε σκοπό χωρίς την ρητή συγκατάθεση των studiosmilos-skopelos.

Όλα τα προσωπικά δεδομένα αποθηκεύονται και χρησιμοποιούνται σύμφωνα με την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων. Τα δεδομένα των χρηστών τα οποία αποστέλλονται ηλεκτρονικά στον ιστότοπο παραμένουν εμπιστευτικά και δεν κοινοποιούνται σε τρίτους.

Tα studiosmilos δεν φέρουν οποιαδήποτε ευθύνη στην περίπτωση που δεν μπορούν να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους προς τον πελάτη ολικά ή μερικά, λόγω περιπτώσεων ανωτέρας βίας (ενδεικτικά απεργίες ,πυρκαγιά,τρομοκρατικές ενέργειες,πλημμύρες, εμφύλιες διαταραχές ή θεομηνίες).

Συχνές ερωτήσεις

Πως να κάνω κράτηση online;

Μπορείτε να επιλέξετε το σχετικό πεδίο της ιστοσελίδας και να ακολουθήσετε τα αναφερόμενα βήματα αφού επιλέξετε τις ημερομηνίες που σας ενδιαφέρουν. Ολοκληρώνοντας θα σας αποσταλεί σχετικό μαιλ, όπου θα αναφέρεται ότι έχετε κάνει αίτημα για κράτηση. Σύντομα θα δεχθείτε μαιλ μας για την ολοκλήρωση της κράτησης.

Πως να πληρώσετε κατά την online κράτηση;

Μπορείτε να πληρώσετε με έμβασμα στην τράπεζα. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Σε περίπτωση ακύρωσης ποια είναι η πολιτική των studiosmilos;

Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης σε διάστημα μεγαλύτερο των 30 ημερών πριν την προγραμματισμένη άφιξη δεν υπάρχει οικονομική επιβάρυνση και συνεπάγεται την από μέρους του καταλύματος επιστροφή τυχόν προκαταβολής. Για ακυρώσεις κρατήσεων σε διάστημα μεταξύ των 30 έως 15 ημερών πριν την προγραμματισμένη άφιξη, ο πελάτης χρεώνεται το 50%. Σε περιπτώσεις ακύρωσης μεταξύ 15 ημερών έως και κατά την άφιξη, η προκαταβολή παρακρατείται. Το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε χρέωση 100% της κράτησης σε περίπτωση μη εμφάνισης χωρίς πρότερη ενημέρωση. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε ακύρωση της κράτησης εάν αυτό είναι απαραίτητο. Σε αυτή την περίπτωση το κατάλυμα υποχρεούται να επιστρέψει το σύνολο του ποσού που έχετε καταβάλει για την κράτηση σας ενώ θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας εξασφαλίσει διαμονή σε άλλο κατάλυμα της ίδιας τουλάχιστον κατηγορίας στην ίδια πόλη που να προσφέρει παρεμφερείς ανέσεις και παροχές.

Ποιες είναι οι ώρες check in / check out?

Το check in είναι από 14:00 και το check out μέχρι το μεσημέρι στις 11:00.

Άλλες ερωτήσεις

Συμπεριφορά πελατών

Οι πελάτες παρακαλούνται να μην προκαλούν ενόχληση, να συμπεριφέρονται κόσμια, καθώς και να σέβονται τους άλλους ενοίκους και το προσωπικό του καταλύματος. Επίσης, όλοι οι ένοικοι οφείλουν να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς του καταλύματος ενώ το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πρόσβαση ή να εκδιώξει με κάθε επιφύλαξη οποιοδήποτε άτομο την συμπεριφορά του οποίου θεωρεί επικριτέα. Σε αυτήν την περίπτωση το κατάλυμα δεν υποχρεούται να καταβάλει καμία αποζημίωση.

Ζημίες φθορές δωματίου

Σε περίπτωση φθοράς δωματίου ή άλλης περιουσίας που οφείλεται σε δόλο, βούληση ή αμέλεια το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε χρέωση του ποσού της ζημιάς που υπέστη συμπεριλαμβανομένης της ζημίας λόγω διακοπής των δραστηριοτήτων, στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα του εγγεγραμμένου πελάτη. Στις περιπτώσεις που ο πελάτης δεν έχει πληρώσει με πιστωτική κάρτα ή άλλο τρόπο το κατάλυμα θα απαιτήσει την άμεση καταβολή του ποσού της ζημίας που υπέστη από τον πελάτη άλλως επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματός του.

Υπάρχει διαθέσιμη σύνδεση στο ίντερνετ;

Ναι. Παρέχεται δωρεάν ασύρματη πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Υπάρχει κάποιο είδος έκπτωσης για κράτηση πολλών ημερών;

Δίνεται η δυνατότητα σχετικής έκπτωσης επί του τελικού ποσού για κρατήσεις πάνω από 10 ημέρες, η οποία είναι συζητήσιμη κατά την επικοινωνία μαζί μας.

CONTACT

Get In Touch

ROOMS

Best Promotions